mun blogi löytyy myös blogit.fi sivustolta!

https://www.blogit.fi/minä-ja-mun-teinit/seuraa

torstai 6. syyskuuta 2018

blogin alku

Moi! Olen miettinyt jo kauan toisen blogin perustamista, juoksujalkavipattaa keskittyy enimmäkseen minuun ja mun juoksu ja treenijuttuhin ja tämä uusi keskittyy enemmän meidän perheeseen, tai ainakin mun ja teinien välisiin ristiriitoihin, ajatuseroihin, yhteisiin juttuihin yms. Välillä syvällisemmin ja välillä huumorin kautta vertailemalla meidän ajatusmaailmojen eroja. Ainakin tänään nuorempi poika 15v lupasi olla mukana kertomassa ajatuksiaan, sitähän ei koskaan tiedä, mitä mieltä hän huomenna on..
Isompi poika on tällä hetkellä armeijassa ja todennäköisesti vähemmän mukana näissä. 19 v on sitä paitsi jo kasvanut pahimpien teini angstien yli ja usein auttaa meitä ymmärtämään veljensä teinimyllerryksiä. Lasken hänetkin vielä teiniksi, en tiedä milloin alan ajattelemaan häntä ihan aikuisena.
tästä kuvasta on varmaan melkein kymmenen vuotta aikaa. perhe reissulta pärnusta.
Ajatus on vähän päiväkirjamaisesti kertoa miten menee ja mitkä fiilikset ja välillä verrata meidän makuja tai ajattelutapoja eri asioista. Ehdotelkaa ihmeessä mistä haluatte kuulla ja kertokaa omia kokemuksia;)
Pojat on kumpikin syntyneet keskosina, esikoinen painoi syntyessään 1500g ja kuopus 1930g. On ollut infektio astmaa, korvatulehduksia , oppimisvaikeuksia yms ja musikaalisuutta,liikunnallisuutta, hyvää käytöstä ja paljon ylpeyden aihetta.
Kuopuksen koulun kanssa on haastetta ja siitä tulee varmasti täälläkin kerrottua.
Toivottavasti tästä blogista on iloa ja ehkä vertaistukea muillekin teinien vanhemmille tai muuten asiasta kiinnostuneille.
Kysyin pojalta 15v tähän alkuun jotain alkusanoja, niitä ei osannut kertoa, mutta kun pyysin kertomaan minusta, alkoi tarinaa tulla: sä oot semmonen joka luulee pystyvänsä kaikkeen,mutta silti pyörryit tallinnassa ja jouduit sairaalaan (tää oli pojalle tosi kova juttu, tästä blogitekstiin ja palaa siihen aika ajoin).Sit sä oot sellainen urheiluhullu, jatkuvasti jossain juoksemassa, mutta punnertamisessa oot tosi huono(niin oonkin..)Sä käytät lippistä vinossa ja se näyttää tosi nololta (hah, mä en tosiaan oo asetellu lippistä vinoon, se vaan joskus menee silleen)
tän näytti heti mun instagramista.. tässä siis sauvakävelyllä lippa vinossa kaverini Tiinan kanssa ;)
No tässä tää tälläkertaa , palaan pian ! Toivottavasti mielenkiintoisten juttujen kanssa, mulla on vaikka mitä postausideoita ja kuuntelen mielelläni muidenkin mielipiteitä ja ideoita postauksiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

teinivaltakunnassa kaikki (suht) hyvin

Moi! On venähtänyt ihan liian kauan aikaa, sori siitä! Jotenkin ei ole ollut aikaa, eikä aiheitakaan. Tai muuten vaan olen ollut saamaton.. ...